czwartek, 21 czerwca 2012

Candy u Doris


1. Pudrowe róże 

2. Soczyste błękity

3. Pudrowe róże /biała lamówka

4.Turkusy-zielenie

5. Pudrowe róże/różowa lamówka

6.Mix kolorów

Z okazji pierwszego dnia lata zapraszam na Candy.
Do zdobycia jedna z tych girland.
Wymiary: długość ok 280 cm, chorągiewki 14x17 cm.
Chyba nie muszę dodawać, że sama je uszyłam :)
Kolory na zdjęciach są trochę przekłamane, ale u mnie dzisiaj leje od rana.


Zasady:
1. Wystarczy zamieścić komentarz pod tym postem, napisać, która girlanda najbardziej Ci się podoba a w przypadku wylosowania, tę właśnie dostaniesz.
2. Osoby, które nie posiadają blogów tez są chętnie widziane, po prostu w komentarzu proszę o podanie adresu mailowego.
3. Losowanie kończy się 01.07.2012 r. o godz. 12.00. Osoba wylosowana zostanie poproszona droga mailową o adres do wysyłki.

Życzę szczęścia w losowaniu :)
Posted by Picasa

13 komentarzy:

  1. No, no wszystkie ladne .
    Po namysle zaglosuje na 5 .
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajajaj sama nie wiem którą wybrać :), ale niech będzie jakby co 2). soczyste błękity.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja wybieram mix kolorów ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Największym kompromisem byłby MIX i chyba na to się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jakie śliczne! właściwie wszystkie mi się strasznie podobają i trudno się zdecydować;) może mi się poszczęści i przywędruje do mnie ta różowa z białą lamówką?
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje pomysłu, jak dla mnie 6. mix kolorów :)

    mail:
    ewa_kowalewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisuję się z przyjemnością
    naj naj naj bardziej podoba mi się pierwszy :)
    i ze względu na wieżę i kolor i dlatego że pięknie wygląał by na mojej werandzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności oferujesz muszę przyznać że wybór baaardzo trudny ale jeśli by się szczęście do mnie uśmiechnęło szczęśliwa bym była z girlandki nr 5 - jest śliczna :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wziąć udział :)
    Wybieram nr 1. :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!
    ...please enter my name....
    I like No.4.
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznościowe, moja 3-letnia córcia wybrała nr: 1 jako najbardziej pasujący do jej dziewczęcego pokoiczku:)
    Pozdrawiam chianti@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne :) zapisuję się :)
    anioleczek1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne girlandy! Ciężko się zdecydować, która ładniejsza... Bo każda ma w sobie "coś". Najbardziej podobają mi się 2 i 3 :) Może niech stanie na 3, jest taka urocza - w sam raz do pokoju małej dziewczynki :D

    OdpowiedzUsuń