środa, 25 września 2013

Podsumowanie wakacji :)

Lato się skończyło, można podsumować wakacje. Ja wakacje zaczęłam w kwietniu od wyjazdu z mamą do SPA w Niechorzu. Jeszcze śnieg leżał plackami w zaciszu a ja juz zażywałam kąpieli słonecznych przeplatanych masażami m.in. gorącymi kamieniami - osobiście gorąco polecam.


Każdemu, kto nie przepada za tłumem na plaży polecam wybranie nietypowego terminu :) Nikogo po horyzont

Tu właśnie odpoczywałyśmy

Na "molo" również pustki :)
Po trzech tygodniach wybrałam się na weekend z mężem również nad morze, ale zdjęć nie posiadam:)

A że ja Bałtyk kocham cały rok, to i w sierpniu pojechałam nad morze, tym razem do Międzyzdrojów namówiona przez dwie przyjaciółki jeszcze z podstawówki i spędziłam weekend w ich towarzystwie oraz rodziny jednej z nich

Zawsze się zarzekałam, że nie pojadę do Międzyzdrojów w sezonie, no i słowa nie dotrzymałam, ale przecież jechałam dla towarzystwa, a nie dla Międzyzdrojów.

A nastroje, jak widac nam dopisywały, haha
Pochodziłyśmy po uroczych uliczkach, unikając zatłoczonej promenady. Ostatni raz w Międzyzdrojach byłam dokładnie 12 lat temu i było bardzo fajnie :)
Posted by Picasa

1 komentarz: