czwartek, 24 listopada 2011

Rozdaję





Posted by Picasa
Drogie Czytelniczki. W związku ze zblizającymi się Świętami mam dla Was prezent. Zrobiłam 10 gwiazdek na szydełku, kazda jest inna, srednica od 5 do 10 cm. Gwiazdki mozna powiesić na choince, w oknie, polozyć na stole, szfce, kto, jak woli. Jak dostać wszystkie 10 gwiazdek? To proste. Począwszy od dzisiaj do 5 grudnia do godz. 00.00 wystarczy zamieścić komentarz pod tym postem. 6 grudnia przy pomocy sierotki wylosuję  jedną szczęśliwą osobę i powiadomię o tym na blogu. Jezeli do 10 grudnia ta osoba nie poda adresu do wysyłki wylosuje kolejna osobę. Zapraszam

2 komentarze:

  1. Staję pierwsza w kolejce :) Zabrałam się za moje własne ale nie są takie piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdumiewające i będzie pięknie wyglądać na moje drzewo w Minnesocie. Ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń