niedziela, 11 marca 2012

Niedzielny obiad - kaczka z jabłkami

 
 
 

Dziesiejszy obiad- kaczka z jabłkami z modrą kapustą. Dokładniej same piersi z kaczki. Natarłam je solą i majerankiem, odstawiłam na godzinę do lodówki, następnie podsmażyłam krótko z każdej strony i przełożyłam do naczynia, obłożyłam jabłkami pokrojonymi w ćwiartki i posypanymi majerankiem (pierwsze zdjęcie ). Wszystko włożyłam do piekarnika na 1 i 1/2 godziny. Jabłka najlepsze kwaskowe. W międzyczasie poszatkowałam modrą kapustę, dusiłam w małej ilości wody , dodałam sól, jabłko potarkowane, pieprz, ocet balsamiczny do smaku, odrobina cukru, 2-3 goździki, dusiłam pod przykryciem do miękkości, pod koniec dodałam zasmażkę z 1 łyżki masła i ok 1 łyżki mąki. Podałam z ziemniakami. Palce lizać :)
Posted by Picasa

2 komentarze:

  1. Slinka leci. Dobrze,ze ja po obiedzie juz jestem .
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jadłam jeszcze śniadania i oplułam z głodu komputer :)
    wiem co zrobię na obiad w niedzielkę :)
    mam nadzieje że mi też taka smakowitość wyjdzie ?
    miłęgo dzionecza - u mnie chyba będzie deszczowo :(

    OdpowiedzUsuń